I'm Waiting You
BlackWhite?



[Hi welcoome to my world]


Do follow and do comment my entry ya.



Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Ilymore :)
Friday, July 27, 2012 | 12:45 AM | 0 BlackWhite
:') Setiap hari msty kita gadoh kan mok :) Np dengan kita ha ? Dah takda keserasian langsung kan ? Hm . Mok . hanis dah cube faham awak . Dah cube Untuk percaya kan awak . Tp , bila saya dah percaya kan awak . Mule lah benda yg saya tak suka jadi depan mata , Ya allah :'( Knp sume nie jadi ? Ap salah saya di mata awak ? :'( Now hidop saya , air mata yg teman . Awak ? Awak mmg selalu ada untuk saya . Tp , awak tak paham saya . Hm , Saya nak lelaki yg boleh paham saya , yg takkan fedup dengan saya . keyh :'( saya tak dapat . Now saya pasrah ja awak . Tp sumpah saya cakap , saya SAYANG kan awak . Saya setia dekat awak . Saya harap sangat awak setia dekat saya . tuu jaaa awak . Saya tak mintak bende laen pon dari awak . Tolong jage hati saya keyh :')


Older Post | Newer Post